Testimoni

Sakit Lutut

Ropsah Binti Mat Sahid
58 Tahun
PT 4966, Laluan Sentang 2, Kg Tersusun Sentang, Jalan Tanjung Tualang, 31800 Batu Gajah, Perak Darul Ridzuan
017-563 2383

Assalamua'laikum. Saya Ropsah dari Batu Gajah, mengalami sakit lutut selama 2 tahun, telah memakan Ane's Look Young lebih kurang 5 hari. Alhamdulillah, saya dapati kesakitan di lutut semakin lega dan badan terasa semakin ringan.

Saya sekarang masih mengambil Ane's Look Young sebagai makanan suplimen harian saya.


Sakit Sendi

Hasnah Binti Jamaludin
32 Tahun
Kg Sungai Ati, 33700 Padang Rengas, Perak Darul Ridzuan
019-452 2623

Saya telah mengalami kemalangan jalanraya pada tahun 2006 mengakibatkan kaki tidak boleh bergerak (tidak boleh berjalan), setahun selepas itu kaki dah ok tapi bila hujan sendi rasa sakit. Alhamdulillah setelah saya makan Ane's Look Young baru 5 sachet saya telah merasai diri saya amat berbeza dari biasa, sendi saya tak sakit lagi walaupun hujan.

Selain daripada itu badan rasa ringan, bangun pagi rasa segar, mudah buang air, mudah bergerak antara duduk dengan bangun. Saya bersyukur kepada Allah ditemukan dengan Ane's Look Young dan insyaallah akan terus mengamalkannya.


Sakit Pinggang

Zurita Binti Bidi
Jururawat
42 Tahun
Pulau Pinang
017-403 3829

Alhamdulillah, setelah menggunakan Ane's Look Young [7 sachet] saya amat berpuashati. Sebelum ini saya mengalami sakit pinggang dan belakang badan apabila setiap kali bangun pagi. Namun kini, Alhamdulillah tiada lagi. Bukan itu saja perhubungan intim yang duhulunya hambar, kini cukup power.

Jadikan diri anda kebanggaan suami. Rugi jika anda tidak mencubanya...Ane's Look Young selamanya dihatiku.


Badan Tidak Bermaya

Ummi Salamah Binti Basri
52 Tahun
No 756 Persiaran Putri 18, Taman Chandan Putri, 33000 Kuala Kangsar, Perak
017-537 7179

Sebelum ini badan saya terasa berat pada waktu pagi apabila bangun dari tidur, menyebabkan rasa murung dan kurang bermaya untuk bekerja. Namun setelah menggunakan Ane's Look Young, Alhamdulillah saya rasa badan saya semakin sihat, tidak murung lagi dan bersemangat. Badan juga senang untuk mengeluarkan peluh. Walaupun saya baru sahaja mengambil Ane's Look Young sebagai makanan tambahan saya, namun saya dapat rasa perbezaannya.

Saya syorkan kepada para wanita agar mencuba demi kebaikan kita bersama. Rasailah perbezaannya.


Senggugut Dan Mata Mudah Mengantuk

Dayang Ku Nor Azmah Binti Musa
37 Tahun
Pusat Latihan Pertanian Manong, 33800 Manong, Perak
019-5701 122

Sebelum saya mengamalkan Ane's Look Young ini, mata mudah rasa mengantuk ketika memandu dan badan mudah rasa letih serta sering mengalami senggugut yang kuat sebelum kedatangan haid. Ini menyebabkan banyak kerja-kerja saya terganggu dan tergendala serta sakit belakang akibat senggugut. Alhamdulillah, dengan usaha saya mengamalkan Ane's Look Young setiap pagi dan keizinan Allah tiada lagi rasa sakit apabila kedatangan haid, senggugut telah tiada dan mata saya tidak lagi merasa mengantuk ketika memandu. Malah saya rasa lebih segar walaupun sedang berpantang dan perut saya tidak mudah lapar. Saya dapat melakukan tugas harian dengan ceria.

Terima kasih Ane's Look Young.


Related Posts with Thumbnails